TAROM a creat o adresă de e-mail unde se pot trimite documentele și cererile de despăgubire. Grindeanu, despre pierderile de milioane de euro: „N-a picat bine…”

Reprezentanţii companiei TAROM au anunţat crearea unei adrese de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru a obţine despăgubiri.

„Compania TAROM s-a confruntat cu o situaţie fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situaţii independente de voinţa şi acţiunile companiei, pasagerii au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistenţă este în contact direct cu aceştia pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile”, au afirmat reprezentanţii TAROM.

Ei au anunţat că pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, a fost creată o adresă de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. Aici pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.

Compania TAROM a menţionat că pasagerii afectaţi de aceste anulări pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii:

Nume şi prenume pasager

Număr de zbor

Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării

Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport

Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

Nume şi prenume beneficiar cont

Denumirea băncii

Sucursala

Adresa băncii

Iban

Cod SWIFT/BIC

Monedă cont

Compania TAROM a mai anunţat că îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie.

Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .

TAROM a anunţat marţi dimineaţă că a ajuns la un acord cu reprezentanţii personalului navigant pentru derularea operaţiunilor în regim normal, după ce luni zeci de curse au fost anulate din cauza „indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”.

„N-a picat bine”

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă, marţi seară, că situaţia creată de anularea a zeci de zboruri TAROM în urmă cu o zi va costa compania peste 2 milioane de euro. Odată este valoarea biletelor, care trebuie rambursată, şi apoi sunt despăgubirile oferite pasagerilor. 

Grindeanu afirmă că „n-a picat bine toată această poveste”, având în vedere că se fac eforturi pentru redresarea companiei naţionale. În plus, ministrul afirmă că revendicările salariaţilor companiei sunt justificate, însă modalitatea în care aceştia au acţionat „arată lipsă de respect faţă de pasageri”.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *