Chițac a comis-o din nou: Aproape TOȚI banii din „taxa de promovare” – 3,5 milioane de euro, EVAPORAȚI pentru… meciuri de baschet. RESTO se gândește la plângere penală pentru deturnare de fonduri

|
resto

Unde sunt banii? Se întreabă Asociația Patronală RESTO din Constanța, care, la finalul sezonului estival, a constatat faptul că banii din taxa de promovare a turismului, respectiv patru milioane de euro, s-au… evaporat. RESTO este aproape gata să sesizeze DNA Constanța pentru deturnare de fonduri, așa cum ne-a precizat președintele executiv al Asociației, Aslan Egevit. Potrivit acestuia, o parte serioasă a problemelor cu care s-a confruntat stațiunea Mamaia în acest sezon este datorată… lipsei totale și efective de promovare. Aslan Egevit ne-a mai spus că, în funcție de răspunsul Primăriei, se are în vedere sesizarea penală:

„Nu s-a luat nici o hotărâre – încă – de a ataca municipalitatea. A fost o discuție și va mai fi. S-au cerut lămuriri și municipalitatea trebuie să ne răspundă în scris. Pe noi ne interesează răspunsul: unde sunt banii? Noi nu am observat nici o promovare, nici fizic, nici vizual, despre diverse activități. Noi știam că a fost un blocaj din momentul schimbării primarilor, dar s-au colectat banii, pentru că noi primim notificările de plată, nu avem dovezi însă că s-au cheltuit sau cum s-au cheltuit și astfel am solicitat să ni se spună… cum s-au cheltuit! Problemele pe care le-am avut în această vară sunt și o consecință a faptului că nu s-a făcut acea promovare! Ar putea fi o plângere penală, dar să avem un răspuns în scris întâi de la municipalitate, apoi vom avea o ședință de Consiliu Director și vom stabili”, a spus Aslan Egevit, pentru TOMIS NEWS.

Cheltuirea după ureche a banilor din promovarea turistică este o faptă gravă: deturnare de fonduri, dosar penal, închisoare, pentru toți cei care au semnat respectivele alocări financiare.

Până răspunde Primăria, noi am aflat unde s-au dus banii, 3,5 milioane de euro din totalul de 4 milioane: pe diverse competiții sportive, toată vara, unele aflate în prezent în desfășurare, care nu au nici o legătură cu nici o… promovare. Vorbim, de exemplu, de FIBA 3×3 Europe Cup, desfășurat în perioada 4-5 iunie, pe faleza Cazinoului și încă o ediție – finalele, la City Park Mall, între 14 și 18 septembrie; Superbet Constanța Streetplay din luna iulie ș.a.m.d. Toate acestea, organizate de Președintele Asociației Județene de Baschet Constanța, Andrei Talpeș, care deține Asociația Baschet Club Athletic Constanța. Asociația în cauză, cu zero profit ani la rând până în 2019, a început să se bucure de încasări serioase odată cu administrația Vergil Chițac. În trendul creșterii încasărilor, rămâne de văzut anul viitor ce declarații fiscale va depune asociația pentru acest an:

asociatie baschet 1
asociatie baschet 2
asociatie baschet

Distribuie:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *