România revine la târgurile de turism internaţionale, cu brandul „Exploraţi Grădina Carpaţilor”

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) anunţă luni reluarea participării la târgurile de turism internaţionale. Tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) au selectat-o este ”Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor, spune ministerul.

„După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziţii publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, suntem mai pregătiţi să reprezentăm interesele ţării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR Bucureşti, TT Varşovia, IBTM Barcelona. Alături de comunităţile de români din cele 3 state şi de antreprenorii din ţară ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turişti străini în ţara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri şi festivaluri recunoscute la nivel internaţional. Mult succes tuturor expozanţilor români!’’, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoratului şi turismului, potrivit unui comunicat oficial.

Tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) au selectat-o este „Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor”.

În perioada 7 noiembrie – 9 noiembrie a.c., împreună cu peste 30 de reprezentanţi ai asociaţiilor de profil şi ai autorităţilor locale din România, MAT este prezent la târgul de turism WTM Londra, organizat în format Business-to-Business (B2B). Printre acţiunile organizate la standul României sau în cadrul WTM, menţionăm: prezentarea destinaţiei turistice România către cei mai mari tour operatori de turism prezenţi la târg, moment artistic realizat de Subcarpaţi şi dezbaterea Crafting Influencers – Women Edition, alături de şase antreprenoare din diaspora românească. În cadrul standului României, la târgul de turism WTM Londra, participă reprezentanţi ai mai multor asociaţii de profil şi ai autorităţilor publice locale:

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism;

Asociaţia de Ecoturism din România;

Consiliul Judeţean Suceava;

Asociaţia Incoming România;

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova;

Asociaţia Judeţeană de Turism Sibiu;

Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei;

Asociaţia Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă;

Consiliul Judeţean Maramureş;

Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private PALMED;

Consiliul Judeţean Constanţa.

Alături de membrii delegaţiei MAT, coordonată de către secretarul de stat Tudoriţa Lungu, participă reprezentanţi ai CBTN, inclusiv Mihai Bârsan, preşedintele CBTN, mai precizează ministerul.

După doi ani de pauză, România participă din nou la Târgul de Turism de la Londra, unul dintre cele mai mari din lume. Cu o istorie de peste 40 de ani, ediţia din 1985 a fost deschisă de Prințesa Diana, iar cea din 2009 de Boris Johnson. La Târgul de Turism de la Londra, România va promova, în premieră, city break-urile, va promova cele mai frumoase orașe din România, principalele destinații turistice, vorbim despre Iași, Cluj, Oradea, Timișoara, dar și despre București, precizează stiri.tvr.ro. Se dorește încurajarea turiștilor străini pentru a vizita câteva zile țara noastră. Totodată se va promova și Transilvania, locul de care s-a îndrăgostit Regele Charles al III-lea.

Târgul de Turism va avea deschiderea oficială luni, când va cânta trupa Subcarpați. Anul trecut România a fost vizitată de mai puțin de un milion de turiști străini.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *