În Kazahstan s-a născut… OMD Eforie! Corina Martin: „Privesc către Vama Veche, care urmează în aceeași direcție!”

|
corina martin

Eforie demarează, în regim accelerat, promovarea și marketingul destinat atragerii de turiști  – prin constituirea in Organizația de Management de Destinatie – OMD EFORIE. Zilele trecute EFORIE  a participat, pentru prima oară, la un Târg de Turism – si anume la KITF – Târgul de Turism din Almaty, Kazahstan, unde România s-a aflat în premieră absolută.

Alaturi de delegația ce a reprezentat Primăria Eforie si Asociatia Patronală EFORIA TURISTICĂ  s-au aflat, in standul României, destinațiile BORȘA – Maramureș, OMD MAMAIA-Constanța, doua hoteluri din zona de turism balnear din România, prin Organizația Patronală a Turismului Balnear OPTBR ( unul dintre hoteluri fiind chiar EUROPA Hotel, EFORIE), Federația Patronatelor din Industria Ospitalității ( FPIOR), RESTO Constanta și agenția touroperatoare Mistral Tours Constanța.

George LICĂ,  Președinte Patronat EFORIA TURISTICĂ: „Am fost extrem de incantati de rezultatele primei noastre participări la un Târg de Turism, unde standul României si noi toti am fost copleșiti de atenția și de interesul pe care l-am atras din partea agențiilor turoperatoare kazahe și nu numai, dar și din partea publicului kazah, foarte dornic să descopere România. Împreună cu Doamna Corina Martin, am discutat cu Dl. Primar Robert Șerban in cursul lunii martie și am căzut de acord să constituim, împreună cu toate forțele locale implicate si interesate, OMD EFORIE, organizația ce ne va reprezenta și promova în Romania și in lume. Participarea noastră la Târgul de Turism din Kazahstan ne-a aratat că am pierdut mult prea mult timp pâna acum, fiind absenți în promovarea profesionistă și eficientă pe care destinațiile românești au demarat-o deja și la care destinațiile externe concurente ne-au luat-o cu mult înainte.”

Corina MARTIN, Secretar General FPIOR și coordonator Comisia OMD în Consiliul Consultativ al Turismului ce funcționează pe lânga Ministerul public: „Încă puțin și acoperim harta stațiunilor Litoralului românesc cu OMD-uri locale, care trebuie să -și asume și să preia comunicarea, marketingul, managementul și promovarea destinației pe care o reprezintă. Am avut un succes fantastic în Kazahstan, iar EFORIE s-a prezentat impecabil, la prima sa participare la un Târg de Turism. Astfel, au aflat ce au de facut de acum inainte și spre ce obiective trebuie sa ținteasca. Ani mulți, la Eforie s-a considerat ca “ turiștii vin oricum”. Nu este adevarat decât într-o masură. EFORIE trebuie să se defineasca, mai întâi, ca tip de stațiune, ca gen de destinație – cu ce o reprezintă cel mai bine și să comunice și să se promoveze cu strategia pe care si-o va defini ca cea mai potrivita. Coordonez cu bucurie constituirea OMD EFORIE și privesc și mai departe, către VAMA VECHE, ce urmează în aceeași direcție”.

Distribuie:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *