Consiliul Județean Constanța, membru fondator al Organizației de Management al Destinației – INVITAȚIE DEZBATERE PUBLICĂ
În baza prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, Consiliul Judeţean Constanţa organizează luni 22.05.2023, ora 10:00 în sala Remus Opreanu, situată în incinta Consiliului Judeţean Constanţa, Bulevardul Tomis, nr. 51, etajul 1, dezbaterea publică privind Proiectul de act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Judeţului Constanţa în calitate de membru fondator la înfiinţarea Asociaţiei „Organizaţia de Management al Destinaţiei Judeţul Constanţa”.
Documentaţia poate fi consultată pe site-ul Consiliului Judeţean Constanţa, respectiv www.cjc.ro, secţiunea Anunţuri – Dezbatere publică.
Ordinea de zi:
- Prezentarea succintă a motivaţiei şi a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice;
- Prezentarea verbală de către factorii interesaţi a propunerilor privind modificarea proiectului de act normativ supus dezbaterii publice.
Modalitatea de comunicare a sugestiilor, opiniilor cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ se va realiza în format word şi se va transmite electronic la adresa de email sapcjc@cjc.ro, cu specificarea articolului sau articolelor din proiectul de act normativ pentru care se doreşte modificarea, reformularea, după caz.
Fiecare participant, după intrarea în sala de şedinţă, se va înscrie pe lista de persoane prezente la şedinţa publică, iar luarea cuvântului se va realiza în ordinea înscrierii pentru participare la dezbatere. La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi factorii interesaţi.
Persoanele interesate sunt rugate să completeze Formularul de înscriere şi a Formularului pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare, după caz, anexe la prezenta invitaţie şi transmis/transmise pe adresa de mail sapcjc@cjc.ro: