Clienții PPC pot afla în orice moment, simplu și rapid, cât au de plătit

factura

PPC Energie, furnizorul de energie electrica și gaze naturale, face un anunț extrem de important pentru clienții săi privind facturile. Clienții PPC Energie sunt anunțați de companie că pot afla în orice moment, simplu și rapid, cât au de plătit.

Clientul trebuie să trimită un sms gratuit la numărul 3753, menționând în mesaj codul de abonat aflat pe pagina doi a facturii de energie. În acest fel, clientul află imediat soldul aferent ultimei luni. Serviciul prin telefonie mobilă de la PPC aduce clienților multe avantaje.

În primul rând, opțiunea virtuală ”factura prin SMS” este 100% gratuită. Clienții PPC pot plăti oricând factura de electrictate de pe telefonul mobil. Acest lucru poate fi făcut direct din aplicația myPPC sau din browser. Serviciul Factura prin SMS este unul rapid și eficient. ”Primești factura la scurt timp după ce o emitem și ai posibilitatea de a o achita pe loc”, spun cei de la PPC.

De asemenea, datorită aplicației myPPC, clienții casnici au mereu toate toate datele mereu la îndemână. ”Ai acces ușor la facturile tale, în istoricul SMS-urilor, într-o pagină web personalizată pentru tine”, precizează compania.

Luna trecută, PPC și-a informat clienții că facturile pentru consumul perioadei octombrie – decembrie 2024 vor fi stornate și emise din nou.

PPC România are circa trei milioane de clienți casnici, companii și instituții din toată țara.

Distribuie:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *