UPC a redeschis un magazin la Constanța. Cele mai noi tendințe din domeniul telecom!

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața locală, și-a redeschis zilele acestea magazinul din zona km 4-5 Constanța (Strada Aurel Vlaicu Nr. 3, Bl. D2). Spațiul a fost reamenajat, având un design modern, simplu și plin de culoare, pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu alte cuvinte, toți cei care vor călca pragul magazinului din Strada Aurel Vlaicu din Constanța vor fi întâmpinați de o atmosferă caldă și vor descoperi cele mai noi tehnologii.

Vizitatorii pot testa cele mai noi produse și servicii UPC

Cu o suprafaţă de aproximativ 60 m², magazinul permite vizitatorilor o mai bună interacţiune cu produsele UPC, în cadrul zonei demo.

„Această zonă este foarte importantă pentru că arată clienților de ce suntem în stare și ce servicii avem pentru constănțeni”, a precizat Cozmin Manoli, director naţional de vânzări UPC România. Mai precis, clienţii au la dispoziţie două televizoare full HD, unde pot fi testate serviciile de televiziune digitală HD, cu ajutorul media-box-ului de ultimă generaţie HORIZON.

„Are capacitatea de a înregistra emisiunile preferate. Dacă ați pierdut vreodată vreo emisiune sau meci de fotbal, vreun film, timp de o săptămână puteți să îl redați oricând”, a declarat Manoli.

Wi-Fi gratuit, atmosferă ca în sânul familiei

Magazinul dispune şi de o zonă demo internet, unde clienţii pot testa modem-ul CONNECT BOX cu viteze superioare de internet, de până la 500 Mbps. Magazinul UPC le oferă totodată clienţilor posibilitatea de a se conecta gratuit la internet, prin Wi-Fi. De asemenea, magazinul are o zonă dedicată pentru așteptare ce recreează atmosfera unei case și permite o fluidizare mai bună a traficului. Potrivit reprezentanților UPC, clienţii nu vor fi nevoiți să aștepte la cozi interminabile până să fie preluați de un consltant. Și asta grație unui sistem ce funcţionează pe bază de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv ce va fi poziţionat în zilele următoare la intrarea în magazin.

„Relaţia personalizată cu fiecare client este foarte importantă pentru noi. Ne dorim ca fiecare vizitator al magazinelor UPC să poată testa cele mai noi tehnologii şi să primească informaţii utile pentru a se bucura de cea mai bună experiență digitală”, potrivit lui Manoli.

Consilierii din magazin sunt la dispoziţia vizitatorilor cu detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate de luni până vineri, între orele 9.00 și 18.00.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*