Spread the love

Decizia ca terasele să fie închise la ora 23:00 a dus la o diminuare bruscă a numărului rezervărilor făcute de tineri pentru staţiunile de la mare, în timp ce în cazul familiilor cu copii, rezervările au crescut în ultima săptămână, potrivit datelor centralizate de agenţia Litoralulromanesc.ro. Pe de altă parte, vânzările restaurantelor, afectate de distanţarea socială (mese mai puţine pe terase) şi de faptul că interioarele sunt încă închise, au scăzut şi mai mult de la începutul lunii august, în medie cu 40%, susţin operatorii din domeniu. Astfel, din datele centralizate de Litoralulromanesc.ro, în ultima săptămână se înregistrează o scădere a numărului rezervărilor făcute de tineri cu vârste de până la 22-24 de ani, care veneau la mare în special pentru distracţie.

Cu toate acestea, închiderea teraselor la ora 23:00 le-a dat încredere turiştilor familişti cu copii că se respectă măsurile de distanţare pe litoral, iar numărul rezervărilor făcute de aceştia a crescut în ultima săptămână. 

„În acest sezon s-a propagat, în mod fals, ideea că pe litoral se fac petreceri şi că nu se respectă legea, iar în media au fost prezentate cazuri de turişti din Vama Veche sau Costineşti, tineri, care nu respectau regulile, se adunau în faţa barurilor şi dansau până dimineaţa, în grupuri foarte mari”, se arată în analiza litoralulromanesc.ro.

Acest lucru a creat o stare de nelinişte printre românii care vor să se protejeze şi să stea departe de aglomeraţie. Imaginea care se propaga, chiar dacă nu era una reală pentru că era vorba de excepţii, a indus o stare de panică printre anumiţi turişti.

Pentru deţinătorii de terase, scăderea numărului de clienţi este estimată, în medie, la 40% după aplicarea măsurii de închidere la ora 23:00, pentru că, în majoritatea cazurilor, consumul se temperează începând cu ora 22:00. 

Litoralulromanesc.ro este deţinut de compania Creative Eye SRL din Constanţa, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanţe în staţiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turişti, cât şi ca vânzări. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 staţiuni de pe litoralul românesc, de la unităţi de o stea până la cele de cinci stele.

PE ACELAȘI SUBIECT:

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *