Spread the love

Primăria Municipiului Constanța aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre pentru actualizarea Regulamentului privind asigurarea numărului minim de locuri de parcare pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza orașului.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial al instituției la adresa www.primaria-constanta.ro, secțiunea “De interes public – Transparență decizională pe Legea 52/2003”, începând cu data de 14.08.2019.

Potrivit Primăriei, până la data de 30.08.2019, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise în scris:

– prin poștă, la sediul din bd. Tomis nr. 51,

– prin fax, la nr. 0241/488189, 0241/488195

– prin email, la adresa primarie@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: “Recomandare la proiectul pentru actualizarea Regulamentului privind asigurarea numărului minim de locuri de parcare pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța.

Documentul poate fi accesat AICI!

CITEȘTE ȘI:

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *