Primul ghişeu digital al Poștei Române. La inaugurare s-a… blocat

Poșta Română a început să instaleze ghișee digitale. Până la finalul anului, acestea vor fi în toate oficiile. Românii vor putea să-și plătească facturile și să expedieze colete, fără să mai interacționeze cu angajații. Primul astfel de ghișeu a venit la pachet și cu probleme. Primul ghișeu digital amplasat în interiorul unui oficiu de pe Calea Dorobanților din Capitală le-a dat emoții angajaților Poștei. În plină demonstrație despre cât de util este, acesta s-a blocat. Din fericire, situația ușor amuzantă nu a durat mult.

80 de ghișee digitale de acest tip vor fi amplasate în oficiile poștale obișnuite. În regim self-service, putem prelua și preda corespondența, chiar și colete, 24 de ore din 7 zile, dar putem plăti și facturi sau rate.

Valentin Ștefan, Director General Poșta Română: „Vor fi amplasate atât în interior, în exterior, în oficii, lângă oficii, în instituții publice, în spații aglomerate unde există trafic. Încercăm să oferim aproape totalitatea produselor noastre într-un singur punct fără asistență umană”.

Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, inovării și digitalizării: „Este o instituție care se modernizează, este o instituție care aduce tehnologiile secolului 21 și foarte important, o tehnologie produsă în România”.

Șeful Poștei dă asigurări că instalarea celor 80 de ghișee digitale nu va duce la concedieri.

Valentin Ștefan, Director General Poșta Română: „E o mare oportunitate, pentru că prin aceste investiții reușim să creștem productivitatea angajaților și inevitabil să mărim și salariile. În niciun caz nu se pune problema”.

Pentru ca oamenii să nu mai stea la cozi interminabile, șefii Poștei spun că vor să amplaseze, până la finalul anului, 3.000 de puncte de ridicare de colete, în stradă și în oficii. Investiția se ridică la 40 milioane de euro.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.