Primăria Constanța, în război cu Seaview Media: Primele 20 de panouri publicitare, DATE JOS

Primăria Constanța a început săptămâna aceasta demontarea panourilor publicitare din oraș. În lipsa unor contracte valabile pentru activitatea de afișaj, reclamă și publicitate pe domeniul public între Primăria Constanța și societatea Seaview Media SRL, autoritatea locală a demarat acțiunea de demontare a mijloacelor publicitare. Pe lângă lipsa contractului amintit, pentru multe dintre panouri nu există nici autorizație de construire conform Legii 50/1991. În consecință, de la începutul anului, la solicitarea actualei conduceri a administrației locale, polițiștii locali au identificat și emis somații de demolare pentru aproximativ 200 de mijloace publicitare din cele peste 500 existente pe raza municipiului Constanța. Până în acest moment au fost deja dezafectate peste 20 dintre ele, urmând ca pe măsură ce vor fi identificate să fie emise și somațiile pentru demolare.

„Menționăm faptul că operatorul economic are obligația ca în termen de 48 de ore din momentul primirii somației să dezafecteze mijloacele publicitare pe care le deține. În cazul în care nu se va întâmpla acest lucru, demolarea acestora se va realiza pe cale administrativă. Pentru ca activitățile de afișaj și publicitate să se poată desfășura conform prevederilor legale, într-un mediu concurențial reglementat așa cum ar trebui să fie într-un oraș de anvergura Constanței, la 01.02.2021, Primăria va pune în dezbatere publică Regulamentul local de publicitate la nivelul municipiului Constanța, iar la expirarea termenului de 30 de zile, documentul va fi supus aprobării Consiliului Local”, au transmis reprezentanții Primăriei.

Într-un răspuns de astăzi al Poliției Locale Constanța pentru TOMIS NEWS, 198 de panouri sunt vizate pentru desființare:

PE ACELAȘI SUBIECT:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *