Primăria Constanța anunță că se fac ANGAJĂRI la Confort Urban

SC CONFORT URBAN SRL anunță joi că angajează:

•1 post inginer Compartiment spații verzi

•1 post tehnician spații verzi

•1 post expert achiziții publice

•1 post casier/încasator Compartiment parcare verde/ridicări auto

• 2 posturi de operator/mecanic utilaj (repartizator mixturi asfaltice și încărcător frontal)

•1 post de conducător auto – macaragiu în cadrul Compartimentului ridicări auto

•15 posturi muncitori calificați și necalificați pentru Compartimentul spații verzi

Condiţii:

  1. Pentru postul de inginer:

– Să fie absolvenți de studii superioare și să dețină diplomă de licență pentru specializarea agronomie/horticultură/silvicultură;

– Experiența practică în domeniul horticol este obligatorie;

– Cunoștințe despre plante, activități de grădinărit și întreținere spații verzi;

– Cunoștințe despre produsele fitosanitare, diluții, tratamente specifice;

– Posesor carnet de conducere categoria B, cu experiență;

– Disponibilitate/experiență de lucru pe teren (în condiții de lucru la exterior);

– Capacitatea de a coordona o echipă;

– Abilități de comunicare și spirit de inițiativă;

– Să deţină cunoştinţe în domeniul operării calculatoarelor (suita Office);

– Constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar.

2. Pentru postul de tehnician:

– Să fie absolvent de studii medii horticole/silvice/agricole, cursuri de profil sau echivalent.

– Activitatea într-un post similar constituie avantaj;

– Cunoștințe despre plante, activități de grădinărit și întreținere spații verzi;

– Posesor carnet de conducere categoria B, cu experiență;

– Disponibilitate/experiență de lucru pe teren (în condiții de lucru la exterior);

– Capacitatea de a coordona o echipă;

– Abilități de comunicare și spirit de inițiativă;

– Să deţină cunoştinţe în domeniul operării calculatoarelor (suita Office);

– Constituie avantaj experiența pe un post similar.

3. Pentru postul de expert achiziții publice :

– Absolvent de studii superioare în științe juridice, economice;

– Specializare în domeniul achizițiilor publice;

– Cunoștințe temeinice de legislație privind procedurile de achiziții publice;

– Competențe de operare PC (suita Office);

– Competențe de operare cu aplicații software specifice (SICAP, monitorizarea achizițiilor publice)

– Minuțiozitate și rigoare în activitate;

– Constituie avantaj experiența pe un post similar.

4. Pentru postul de casier/încasator:

– Absolvent studii medii;

– Să aibă experiență în muncă de cel puțin 3 ani;

– Competențe de operare PC (suita Office);

– Constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar și cunoașterea limbii engleze.

5. Pentru posturile de conducător auto, operator/mecanic utilaj și muncitori calificați și necalificați pentru spații verzi:

– Să fie absolvenţi de studii medii, generale (după caz) şi să deţină diplomă/certificat de calificare în domeniu;

– Pentru postul de conducător auto- macaragiu condiții suplimentare: permis de conducere cat. B, C, E, autorizație de macaragiu, atestat profesional transport marfă, card tahograf;

– Constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar.

• Candidații vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente:

· Diplome/certificate de pregătire profesională (copii conforme cu originalul);

· Actul de identitate (copie conformă cu originalul);

· CV (în original);

· 1 recomandare (în original)

· Adeverință medicală (în original)

· Cazier judiciar (în original)

Dosarele se depun la sediul societății din Constanța, str. Vârful cu Dor nr. 10, Biroul Resurse Umane.

Relații suplimentare la nr. de telefon 0241/672299.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *