Primăria Constanța a COMIS-O din nou: Activitatea ghișeului de eliberare a cărților de identitate, SUSPENDATĂ!
Primăria Municipiului Constanța anunță joi faptul că, „din motive independente de voința noastră”, activitatea ghișeului de eliberare a cărților de identitate pentru persoanele care nu îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 12 alin. (4) din H.G. 1130/2021 a fost, momentan, suspendată.
„Vă cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că, în cel mai scurt timp posibil (la finalizarea lucrărilor de reabilitare a parcării supraterane a City Park Mall) ghișeul își va relua activitatea. Vom anunța în timp util acest lucru. Reamintim că, potrivit Legii 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5), documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă”, au precizat reprezentanții municipalității.
Amintim faptul că Primăria Constanța nu se află la primul incident de acest gen. Ultima dată, în luna martie a acestui an, s-a schimbat furnizorul care producea materialul plastic, iar noile utilajele… nu erau compatibile cu dispozitivele existente.
CITEȘTE ȘI: