Spread the love

Premierul Ludovic Orban a avut luni o întâlnire cu reprezentanți ai mediului de afaceri. În cadrul discuțiilor, Orban le-a explicat acestora contextul guvernării, care este, pentru liberali, unul dificil, insistând asupra ideii că investițiile în toate sectoarele vor relansa România din punct de vedere economic. Potrivit lui Orban, turismul se regăsește printre obiectivele prioritare ale guvernării, sector care ar trebui să treacă printr-un proces de rebranding.

„România are aproape tot ce-i trebuie pentru a fi o țară destinație pentru turiști. Să vă spun sincer: voucherele astea-s bune, dar sunt de subzistență. Eu cred că noi trebuie să facem promovare turistică, să dezvoltăm infrastructura astfel încât să fie mult mai ușor să ajungi la destinațiile turistice, promovarea pe care o facem – pe lângă brandul de țară – să pună în valoare diferitele locuri care poate sunt unice. Avem castrul de la Porolissum, unde lângă Zalău, drumul roman e mai bun decât drumul comunal pe care trebuie să ajungi când ieși de pe drumul național. Avem Ulpia Traiana Sarmizegetusa – managerul mi-a spus că noroc că vin studenții de la arhitectură, mulți studenți străini, să facă voluntariat, abia cu ei reușesc să facă conservarea sitului. (…) Ospitalitatea românului trebuie să fie un brand pe care putem să-l dezvoltăm în timp, un brand izvorât din realitate! Nu este un brand inventat. Asta depinde și de ceea ce se întâmplă politic, să nu mai fim la coadă că nu avem autostradă, că suntem corupți, că așa și pe dincolo, să nu ne mai facem rău. Trebuie să transformăm dezavantajul în avantajul că avem foarte mulți români plecați în țările din Europa și care au ajuns în poziții foarte importante. Reconectarea și crearea de punți de legătură – ei pot să ne aducă extrem de multe oportunități”, a spus Ludovic Orban.

PE ACELAȘI SUBIECT:

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *