Orban îl CRITICĂ pe Cîțu pentru demiterea lui Nazare: „NU există un motiv serios. Sunt niște pași procedurali…”

Ludovic Orban, liderul PNL, trece la acuzații. După ce premierul Florin Cîțu l-a demis pe ministrul de Finanțe Alexandru Nazare, Orban spune că măsura e una nejustificată și că de fapt premierul, care este de acum și ministru interimar la Finanțe, vrea să aloce discreționar banii către primari, la viitoarea rectificare bugetară. Concret, miza ar fi voturile din cursa pentru șefia PNL, unde Ludovic Orban și Florin Cîțu sunt contracandidați.

Sunt niște pași care trebuie luați în coaliție. Este un fapt revocarea, nu am altceva de făcut decât să îmi exprim opinia. Propunerea de revocare nu are motive concrete, act. Aș vrea să cred că nu e nicio legătură cu rectificarea bugetară, dar îmi vine greu să cred acest lucru.Vreau să cred că nu există nicio legătură cu faptul că Alexandru Nazare nu a apărut în poza, dar îmi vine greu să cred că e așa”, a declarat Orban.

Liderul PNL, Ludovic Orban, critică demiterea ministrului Finanțelor Alexandru Nazare. Orban invocă actul semnat între partidele de guvernământ în urma crizei „Vlad Voiculescu” și spune că până la remaniere era necesar să fie făcuți mai mulți pași.

Eu am avut alte propuneri la Ministerul Finanțelor. Cel care l-a propus a fost domnul Florin Cîțu. N-am obiceiul să redau discuții pe care le am între patru ochi. Nu există un motiv serios pentru a susține această remaniere. (…) Orice discuție ar fi trebuit să fie făcută în coaliție. Sunt niște pași procedurali care trebuiau urmați. Deocamdată e un fapt și nu am altceva decât de făcut decât să spun că această remaniere nu are motive obiective. Activitaea domnului ministru a fost o activitate prin care au fost atinse obiectivele setate inițial”, a spus Ludovic Orban.

Întrebat dacă are vreo propunere pentru portofoliul de la Finanțe în calitate de lider al Partidului Național Liberal, Ludovic Orban a replicat: „Vom discuta acest subiect”. Referitor la persoana pe care premierul Florin Cîțu o dorește la Ministerul Finanțelor, Orban a precizat că nu a avut nicio discuție în acest sens. „Am înțeles că va fi interimar chiar premierul”, a afirmat Orban.

Liderul PNL a ținut să spună că își dorește să nu fie nicio legătură între rectificarea bugetară care urmează și revocarea lui Alexandru Nazare.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns