Spread the love

În scopul prevenirii și limitării răspândirii coronavirusului, activitatea de relații cu publicul (audienţe, registratură și ghișee) din cadrul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Constanța se va desfășura, în continuare,  prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronice (ct@ancpi.ro) sau poștă.

Potrivit unui anunț de joi al OCPI, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesand site-ul OCPI Constanța, dar și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic (la numărul de telefon 0241.488.625 – TASTA 3) sau prin e-mail.

Numerele de telefon, aferente call-center-ului, destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI sunt următoarele:

– 0241.488.625 – TASTA 1 – BCPI Constanța,

– 0241.752.044 – BCPI Mangalia,

– 0241.821.070 – BCPI Medgidia, 

– 0751.087.595 și

– 0751.087.348

Totodată, sunt puse la dispoziția cetățenilor următoarele adrese de e-mail: ct@ancpi.ro, bcpi.constanta@ancpi.ro, bcpi.mangalia@ancpi.ro, bcpi.medgidia@ancpi.ro, brp.harsova@ancpi.ro.

„Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură. Precizăm că vom anunța în timp util reluarea activității cu publicul la registratura și ghișeele OCPI Constanța. Totodată, reiterăm faptul că partenerii noștri pot efectua, în continuare, online toate operațiunile necesare”, au precizat reprezentanții OCPI.

PE ACELAȘI SUBIECT:

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *