Navele ucrainene scapă de nevoia de a depozita cerealele și transportul devine mai ușor, prin Portul Constanța

În portul Constanța a început prelucrarea mărfurilor ucrainene pentru export, în principal cereale, printr-o nouă metodă care va crește dramatic posibilitățile și fluxul de mărfuri prelucrate, informează publicația bulgară Maritime.bg, care citează administrația celui mai mare port românesc de la Marea Neagră. Informația a fost sesizată și publicată și de presa rusă, în agenția Interfax.

portul constanta2

Transport Trade Services (TTS) a lansat un nou proiect logistic complex dedicat exporturilor ucrainene, care garantează o creștere semnificativă a fluxurilor de mărfuri ucrainene transportate din porturile fluviale Reni și Ismail și încărcarea ulterioară a navelor comerciale maritime în Portul Constanța”, a precizat compania română.

Portul Constanța mai atrage atenția că proiectul are un efect direct – „eliminarea din lanțul logistic a nevoii de spații de depozitare”.

Marfa ucraineană va fi transferată direct din barjele care au sosit cu transportul fluvial pe navele din partea de apă a portului românesc. Din fotografiile furnizate de portul românesc reiese că transbordarea se face cu o macara plutitoare. Nava LAUSANNE este prima navă prelucrată sub noul model logistic și exportă 31.000 de tone de mărfuri de cereale originare din Ucraina, a anunțat portul.

Sâmbătă, a ancorat LAUSANNE, prima navă maritimă cu o capacitate de 31.000 tone, transbordul pentru primul convoi de grâu fiind deja realizat. Marfa este preluată de către grupul TTS pe barje din portul Reni și va fi descărcată direct în navă, determinând o creștere a capacității de operare și de transfer a Portului Constanța pentru cerealele provenite din Ucraina. Nava LAUSANNE este prima sosită, parte a unei relații comerciale de durată, creată în mod special pentru a ajuta Ucraina să-și exporte cerealele prin Portul Constanța”, a anunțat portul Constanța.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *