MOL România se JURĂ că NU are practică anticoncurenţială, după ce a vândut combustibil cu peste 11 lei

MOL România se delimitează de orice practică anticoncurenţială şi de orice informaţii care ar putea genera panică în rândul populaţiei, se arată într-un răspuns al companiei, remis, joi, la solicitarea AGERPRES.

Cu o prezenţă de peste 25 de ani pe piaţa locală, MOL România practică o politică comercială corectă şi transparentă, aliniată tuturor prevederilor legale în vigoare, fiind un jucător responsabil. MOL România colaborează permanent cu autorităţile competente şi comunică transparent informaţiile necesare. MOL România înţelege circumstanţele speciale de piaţă şi dificultăţile de aprovizionare apărute în contextul conflictului din Ucraina. Priorităţile noastre sunt aliniate cu cele ale autorităţilor în ceea ce priveşte securitatea fluxului naţional de aprovizionare. Vom continua să comunicăm cu reprezentanţii Guvernului şi cooperăm pentru orice investigaţie”, spun reprezentanţii companiei.

Potrivit acestora, în România, MOL are două modele de operare, staţiile proprii şi staţiile MOL Partener, în regim de franciză, care vând carburanţi MOL (au statutul de competitori direcţi pentru staţiile proprii) şi au o politică comercială proprie, în care MOL nu intervine, conform normelor legale în vigoare.

Aşa se explică situaţia preţului practicat în staţia MOL Partener din Beiuş şi care, de altfel, nu a fost una singulară, mai multe staţii aparţinând şi altor companii cu acelaşi profil, având o practică asemănătoare. Astfel, reţeaua MOL România nu are control asupra preţurilor practicate de staţia din Beiuş sau de ceilalţi parteneri-franciză”, au completat oficialii companiei.

ANAF, ANPC şi Consiliul Concurenţei au demarat investigaţii pe piaţa carburanţilor pentru a verifica motivul pentru care tarifele la motorină şi benzină au crescut în doar câteva ore pe parcursul zilei de miercuri, 9 martie.

PE ACELAȘI SUBIECT:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.