Intervenții RAJA în urma atenționărilor meteo (UPDATE)

UPDATE 11:30

Până la ora, 11,30 din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au mai înregistrat 21 de reclamații dintre care 3 reclamații primite din Eforie Nord – str. Mării, una din Valu lui Traian și 17  din Municipiul Constanța, respectiv:  Cartierul Coiciu – str. Izvor, I.C. Brătianu, Cartierul Tomis III – aleea Magnoliei, zona Km. 5 – str. Arcului, str. Lacului și intrarea Primăverii, zona Delfinariu și Stațiunea Mamaia.

La această oră, la nivelul județului acționează 24 de echipe de intervenţie dotate cu wome, vidanje și pompe de mare putere – 13 în municipiul Constanța si 11 în restul judetului.  Pentru a putea răspunde cu promptitudine, echipele de intervenție vor asigura permanența în toată această perioadă.

Facem un apel către toţi abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924.

ȘTIRE INIȚIALĂ

În urma atenționărilor meteo, la nivelul RAJA SA s-au luat toate măsurile necesare pentru a se putea interveni cu promptitudine, echipele de intervenție fiind pregătite să  intervină cu wome, vidanje și pompe de mare putere. 

Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au înregistrat 32 de reclamații primite din municipiul Constanța și 11 din Eforie Nord. Cele mai multe sesizări vizează zonele: Intrarea Primăverii, Cartierul Medeea – str. Cercetaș Alexandru Buzatu, Cartierul Coiciu – str. Frunzelor, Cartierul Tomis Nord – Al. Hortensiei,  zona Poarta 6 – str. Arcului, Faleză Nord – str. Maramureș și Ion Vodă, dar și Stațiunea Mamaia, în zona Butoaie. Pentru Eforie Nord reclamațiile au vizat sistemul de canalizare stradal de pe străzile  Violetei și Al. Lăpușneanu.

Echipele de interventie au răspuns la toate aceste solicitări, iar la ora actuală toate sunt în curs de rezolvare. Totodată, pentru a putea răspunde cu promptitudine, echipele de intervenție vor asigura permanența în toată această perioadă.

Facem un apel catre toţi abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*