Euroins, în conflict cu transportatorii: „În ultima vreme răspândesc în nenumărate rânduri acuzații false și cifre fără fundament legal”
Euroins România își exprimă consternarea față de acuzațiile false formulate recent de COTAR. „Cifrele care fac referire la activitatea Euroins nu au în spate dovezi și nici explicații”, transmite Euroins:
„Suntem surprinși să vedem cum COTAR continuă să răspândească informații mincinoase, în contextul în care toate aspectele pieței de asigurări sunt sub control strict și constant al Autorității de Supraveghere Financiară. Am comunicat în permanență transparent, atat cu instituțiile de reglementare, cât și în prezentarea oficială a acțiunilor pe care le-am întreprins. Activitatea noastră și rezultatele din ultimul an au dovedit faptul că Euroins România a făcut progrese semnificative, atât în relația cu service-urile, cât și cu clienții. Euroins plătește în termenele legale stabilite de lege și avem o relație foarte bună cu peste 800 de service-uri din întreaga țară, din partea cărora nu au existat plângeri. Faptul că plătim în timp este dovedit și de cifrele din primele 4 luni ale anului, când Euroins a plătit daunele în doar 5 zile de la depunerea cererii de plată, în dosarele în care nu au existat victime. În comparație, în T4 2021, timpul mediu de plată a despăgubirii a fost de 6,8 zile, față de 37,5 zile în T2 2021. Atragem atenția asupra credibilității pe care COTAR o mai are în piață, în contextul în care, în ultima perioadă a răspândit în nenumărate rânduri acuzații false și cifre fără fundament legal. Datele furnizate de COTAR nu au fost verificate și validate de instituțiile publice cu autoritate. Considerăm că acțiunea aceasta are în principal scopul de a afecta nejustificat imaginea Euroins România și de aceea luăm în considerare să dăm în judecată COTAR pentru acuzațiile false care ne-au fost adresate”, au transmis reprezentanții Euroins.