Spread the love

Primăria municipiului Constanța anunță, luni, faptul că, dacă au expirat documentele de identitate, nu trebuie să vă prezentați la Serviciul Evidență Persoane pentru preschimbare.

Decretul Președintelui României nr. 195/16 Martie 2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență își vor păstra valabilitatea. Astfel, dacă aveți o urgență dovedită cu acte justificative și trebuie să vă preschimbați în această perioadă cartea de identitate, nu uitați să vă faceți programare telefonică pentru a evita aglomerația de la ghișeu.

La Constanța, programările se pot face la numărul de telefon: 0241-661510

Similare:

Autoritatea Navală Română: Valabilitatea documentelor navigatorilor români, PRELUNGITĂ

Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă a lansat „Ghidul pentru Cumpărături”

Intră în vigoare măsurile dispuse în Ordonanța Militară. Ce este INTERZIS pentru cetățeni și care sunt RECOMANDĂRILE autorităților

Linie de CONSILIERE PSIHOLOGICĂ GRATUITĂ pentru cadrele didactice, părinți și elevi

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *