DOCUMENT De râs sau de plâns cu „fluidizarea” traficului rutier? IPJ Constanța, despre sensurile unice: „Primăria Constanța NU A PREZENTAT UN STUDIU DE IMPACT!”

Bubuie nervii în traficul rutier din municipiul Constanța. Fluidizarea #altfel este o debandadă și o nesimțire de nedescris, tot orașul fiind dat peste cap din cauza multitudinii de sensuri unice instituite peste noapte. Marele noroc al Primăriei Constanța, în orașul în care nu plouă – așa cum susține primarul Vergil Chițac, este că de mai multe zile vremea este rea și încă nu au venit turiștii, altfel am fi avut un oraș blocat definitiv, aspect care se va întâmpla când vom avea sezon estival în toată regula.

Între timp, deputatul constănțean al AUR, Dumitru Viorel Focșa, sătul și el de circoteca traficului rutier din Constanța deținută pe persoană fizică de inutilul contraamiral, a interpelat recent IPJ Constanța. Amintim că Primăria Constanța se spală pe mâini când vine vorba de noile reglementări rutiere, susținând că IPJ Constanța a avizat favorabil și… asta e. Serviciul Rutier Constanța a anunțat recent că nu este convins de utilitatea noilor măsuri, traficul fiind mai degrabă îngreunat, iar IPJ Constanța a clarificat-o pentru parlamentarul constănțean: Primăria Constanța, în documentația aferentă, nu a furnizat și un studiu de impact. În ciuda faptului că legislația nu impune acest aspect, constatăm totuși faptul că primarul Vergil Chițac a ascultat orbește – ca de fiecare dată – de un aparat de apropiați care decid după cum îi taie capul, fără expertiză, fără studii, fără absolut nimic, dezastrul din municipiul Constanța fiind făcut după un singur principiu: așa vrea mușchii mei:

raspuns

CITEȘTE ȘI:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

2 comentarii la „DOCUMENT De râs sau de plâns cu „fluidizarea” traficului rutier? IPJ Constanța, despre sensurile unice: „Primăria Constanța NU A PREZENTAT UN STUDIU DE IMPACT!”

  • marți, 22 iunie 2021 la 17:44
    Permalink

    De unde pana nu demult faceam 10 minute dintr-un loc in altul, acum fac o ora. Ca sa intru si sa ies din cartier ( Balada) de pe Garofitei, trebuie ori sa ies pe Bucuresti si apoi pe 1 Decembrie, ambele de obicei blocate acum, sau sa ies pe Sabinelor prin IG Duca, care este invariabil blocata aproape pe toata lungimea ei. Am vrut zilele trecute sa plec de pe Bd Mamaia ( intr-adevar, la ora 9 dimineata, cand putema dmite ca este jale oricum) si ca sa evit aglomeratia de la intersectia Mamaia cu Tomis, am zis sa o iau pe stradute si apoi sa ies prin Iorga. Imposibil, sensuri unice, am ocolit de am ajuns pana pe Ion Ratiu, de aici in iadul de pe bd. Tomis. Mi-a luat 40 minute sa ajung ulterior pana la Dorally si inca 15 minute sa ies din oras. Traficul a ajuns cel putin un iad, iar transportul in comun este la fel de prost si ineficient. In plus, este plin de trotinete electrice, ai caror conducatori nu semnalizeaza, nu se asigura, ba inca unii merg cu copiii pe “locul din fata” si merg ca bezmeticii. Si uite asa, liberalii, useristii si cine or mai fi aliati cu ei, ne fac sa il regretam pe Fagadau, desi nu credeam sa se intample vreodata asa ceva.

    Răspunde
  • marți, 22 iunie 2021 la 08:06
    Permalink

    ei fac ce ii taie capul si noi tacem. si nu exista niciun ONG care sa atace aceste stupizenii pe cale legala.

    Răspunde

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *