Spread the love

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța anunță, joi, faptul că a implementat, în regim de urgență, următoarele măsuri:

  • Pentru corespondența electronică cu beneficiarii direcți, adulți și părinți/reprezentanți legali ai copiilor cu dizabilități, au fost create adresele electronice:

sec_copii_ct@dgaspc-ct.ro;

sec_adulti_ct@dgaspc-ct.ro;

  • Adresele anterior menționate au fost afișate pe site-ul instituției;
  • La adresele indicate, beneficiarii pot transmite, atașat, toate documentele necesare încadrării/reîncadrării în grad, însoțite de cererile tip (documentele ce vor fi atașate mesajului vor fi scanate în format .pdf sau .jpg, la o rezoluție de maximum 100dpi.

Potrivit DGASPC, inițial, fiecare persoană care trimite un email la oricare din adresele menționate anterior, va primi un răspuns automat prin intermediul căruia i se va confirma primirea e-mailului/mesajului transmis.

Cele două servicii specializate ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța, vor proceda la:

– înregistrarea cererilor,

– informarea, în termen de 5 zile lucrătoare, tot prin intermediul adresei de e-mail, cu privire la numărul de înregistrare, data și ora programării la evaluare, și, după caz, completarea dosarului cu documente suplimentare.

„Pentru derularea unui proces de evaluare calitativ și în beneficiului persoanelor care solicită acesul la serviciile arătate, reamintim solicitanților că este necesar ca, în momentul prezentării la data stabilită în vederea evaluării, să dețină toate documentele în original, inclusiv cererea, chiar dacă acestea au fost transmise și în format electronic”, au transmis reprezentanții DGASPC.

CITEȘTE ȘI:

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *