Constănțenii sunt invitați la o dezbatere publică pe tema regulamentului privind activitatea de taximetrie

În baza prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Constanța organizează luni, 4 noiembrie, ora 11:00 în sala Remus Opreanu a Consiliului Județean Constanța, o dezbatere publică cu privire la proiectul de hotărâre pentru aprobarea „Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța“.

CITEȘTE ȘI:

Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, rubrica Transparență decizională/Informare și consultare. Potrivit prevederilor art. 7 alin. (4) din Legea nr. 52/2003 se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice până la data de 04 noiembrie 2019.

Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare pot fi trimise în scris fie prin poștă, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, din str. Ștefan Mihăileanu, nr.10, fie prin email, la adresa maria.patrutoiu@primaria-constanta.ro, servicii.publice@primaria-constanta.ro

Informații suplimentare pot fi obținute la tel. 0241/485890, 0241/488169, persoană de contact Mihaela Pătruțoiu.

CITEȘTE ȘI:

Materialele transmise vor purta mențiunea: „Recomandare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța“. Modalitatea de înscriere la dezbaterea publică: în format electronic, la adresa de email: maria.patrutoiu@primaria-constanta.ro, până la data de 04 noiembrie 2019 ora 11:00.

CITEȘTE ȘI:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *