Comisia Europeană vrea „egalitatea de gen” în industria media

Comisia Europeană a lansat o campanie de sensibilizare pentru a promova diversitatea și incluziunea în industria cinematografică și în media. „CharactHer” își propune să evidențieze egalitatea de gen și rolul femeilor în aceste sectoare. Intitulată „CharactHer”, campania este prima inițiativă cu un accent clar pe diversitate și incluziune, lansată în cadrul Planului de acțiune pentru mass-media al Comisiei Europene.

,,Pe măsură ce depășim pandemia, trebuie să ne asigurăm că femeile ocupă un loc central în cadrul eforturilor noastre de redresare. Prin această campanie, sperăm că putem inspira multe femei, astfel încât Europa să își poată valorifica la maximum talentele”, a declarat vicepreședintele pentru valori și transparență, Věra Jourová.

În luna decembrie, când am prezentat Planul de acțiune pentru mass-media, prioritatea noastră a fost foarte clară: diversitatea trebuie plasată în fruntea eforturilor noastre de redresare și transformare a sectorului mass-media și audiovizual. Promovarea incluziunii nu este doar responsabilitatea noastră socială, ci și un element esențial al căii noastre către o industrie mai rezilientă și mai competitivă”, a spus comisarul pentru piața internă, Thierry Breton.

Potrivit CE, campania „CharactHer” se înscrie într-un efort politic mai amplu care vizează consolidarea agendei Comisiei privind o Uniune a egalității prin intermediul Strategiei UE privind egalitatea de gen. Campania, desfășurată în colaborare cu Collectif 50/50, va demara în cadrul Festivalului de film de la Cannes, în cadrul căruia 17 filme sprijinite de UE concurează pentru premii.

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *