Spread the love

Echipe mixte ale Primăriei Municipiului Constanța, S.C. RAJA SA și ale operatorului de salubrizare s-au asigurat vineri că receptorii pluviali de pe arterele principale și din zonele de risc la inundații din oraș sunt în parametri optimi. Potrivit municipalității, au avut loc lucrări de curăţare şi decolmatare a gurilor de scurgere, a rigolelor și a căminelor de vizitare pentru a asigura funcționarea sistemului de canalizare în condiții corespunzătoare.

Municipiul Constanța se află sub atenționare meteorologică de cod portocaliu până sâmbătă la ora 02:00. Potrivit Centrului Meteorologic Regional Dobrogea se vor înregistra cantități de apă însemnate și instabilitate atmosferică accentuată. În această după-amiază și în prima parte a nopții vor fi intervale cu averse torențiale și se vor acumula cantități de apă de peste 40 l/mp și pe arii restrânse, 50 -80 l/mp. Vor fi și vijelii, descărcări electrice și grindină. Constănțenii, agenții economici și asociațiile de proprietari pot semnala permanent orice problemă la următoarele numere de telefon: Dispecerat Primăria Municipiului Constanța – 0241/550055, Dispecerat Direcţia Generală Poliția Locală – 0241/484205, sau pe WhatsApp, la numărul 0799606142, Dispecerat Serviciul Protecție Civilă, Securitate, Sănătate în Muncă și Situații de Urgență – 0737552271.

În paralel, ca urmare a avertizărilor meteorologice de Cod portocaliu, cu averse torențiale, cantitățile de apă putând depăși 40 l/mp și pe arii restrânse, 50…80 l/mp., vijelii, descărcări electrice și grindină, RAJA S.A. a activat din nou Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, începând de astăzi – 19 iunie 2020, ora 10.00, până luni – 22 iunie 2020, ora 16.00. Pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate, în cadrul Comandamentului au fost constituite zeci de echipe de intervenţie, dotate cu utilajele necesare, care vor asigura permanenţa în toată această perioadă la nivelul localităților deservite, din întreaga arie de operare. Angajații RAJA vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare la parametrii optimi.

„Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA S.A. va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce vor fi rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei electrice. Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924”, au transmis reprezentanții RAJA.

CITEȘTE ȘI:

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *