Cererile către Primăria Constanța pot fi depuse și online

Primăria Constanța face pași importanți în direcția digitalizării serviciilor instituției. Astfel, este pusă la dispoziție o platformă online pentru depunerea cererilor necesare în interacțiunea cu administrația locală. Din 17 iunie 2021, Primăria Constanța se conectează cu locuitorii municipiului prin platforma PMC Online pentru Cereri. Pentru început, au fost configurate o serie de tipuri de cereri, urmând ca în curând să fie configurate și disponibile și alte tipuri de cereri online.

Accesați https://cereri.primaria-constanta.ro/, creați-vă cont de utilizator sau utilizați contul deja creat pe sesizari online și puteți depune cereri online pe diverse domenii/categorii. Puteți atașa documente scanate. După ce ați trimis cererea, veți primi un număr de ordine/așteptare de pe platformă pentru solicitarea dumneavoastră, care va fi analizată de un funcționar, iar după validarea acesteia veți primi numărul oficial de înregistrare al cererii în cadrul instituției. Din acest moment, veți putea urmări oricând prin platforma de cereri online stadiul soluționării cererii dumneavoastră. Veți fi notificați printr-un email la înregistrarea și la rezolvarea acesteia și veți putea descărca răspunsul formulat de inspectorii din cadrul instituției.

„Vă invităm să utilizați cu încredere serviciile electronice puse la dispoziția dumneavoastră de Primăria Municipiului Constanța. Viitorul este al instituțiilor care își simplifică activitatea proprie, simplificând astfel, cu ajutorul tehnologiei, viața celor care au nevoie de serviciile oferite”, au precizat reprezentanții municipalității.

cereri 1
cereri 2

PE ACELAȘI SUBIECT:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *