Spread the love

Primăria Municipiului Constanța face apel la constănțenii care se programează pentru emiterea sau preschimbarea cărții de identitate, dar nu pot ajunge în timp util sau renunță la programare, să anunțe acest lucru la Serviciul Evidența Persoanelor pe adresa de e-mail evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro.

Având în vedere că accesul la ghișeele Serviciului Evidență Persoane se face doar pe bază de programare, anunțul renunțării poate oferi șansa altcuiva să-și preschimbe actele de identitate mai devreme decât data programării inițiale.

În cursul lunii iulie, din cele 3.508 programări efectuate 530 nu s-au prezentat la ghișeele Serviciului.

Măsura programării online a fost luată pentru evitarea aglomerației și a formării cozilor la ghișee. Programările se pot face accesând AICI! Tot aici aflați și care sunt actele necesare pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință, pe care vă rugăm să le aveți la dumneavoastră, pentru a nu fi nevoiți să vă reprogramați.

„Vă rugăm să nu vă prezentați fără o programare prealabilă! Programarea este individuală. Nu se pot face mai multe programări cu același cod numeric personal. Precizăm că au fost făcute programări până la 1 septembrie 2020. Vă reamintim că documentele care au expirat în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă”, au precizat reprezentanții municipalității.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *