Spread the love

În scopul unei bune colaborări cu societatea civilă, Primăria Constanța lansează invitația către asociațiile și fundațiile din municipiu , precum și către cele care desfășoară activități pe raza administrativ-teritorială a acestuia de a se înscrie în Registrul asociațiilor și fundațiilor constituit la nivelul autorității locale.

În acest sens, potrivit Primăriei Constanța, înscrierea se poate face prin următoarele modalități:

  1. A) Personal, la Centrul de Informare Cetățeni din incinta City Park Mall, la biroul 5 și 6

Sunt necesare urmatoarele documente:

  • solicitare de înscriere (nu se folosește un formular tip);
  • copie act constitutiv al asociației sau fundației;
  • copie statut asociație sau fundație;
  • copie hotărâre judecătorească de înființare a asociației sau fundației.

 

  1. B) Online, la e-mail primarie@primaria-constanta.ro , în atenția doamnei Luminița Lare, prin scanarea și transmiterea documentelor menționate la lit. A)

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *