ANRE lansează un call-center pentru consumatorii casnici de energie

Piața energiei electrice s-a liberalizat de la 1 ianuarie 2021, însă mulți consumatori casnici nu știu cum să aleagă un furnizor, cum să încheie un contract pe piața liberă și cum să identifice prețurile cele mai avantajoase. Deși cu întârziere, Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) va lansa joi un call-center, special pentru a răspunde la întrebările acestor cetățeni. Call-center-ul va fi funcțional de joi dimineață. Cei care vor răspunde sunt angajați ai ANRE, persoane care cunosc domeniul energiei.

De la 1 ianuarie 2021, piața energiei electrice s-a liberalizat complet. Asta nu înseamnă că s-a ajuns și la o concurență corectă, mai ales în condițiile în care foarte mulți consumatori au aflat abia în ultimele zile din 2020 că piața se liberalizează. Cei care erau în regim reglementat au posibilitatea ca în această lună să încheie un contract pe piața liberă, alegând o ofertă aplicabilă de la 1 ianuarie. Cei mai mulți clienți sunt „captivi” unuia dintre marii furnizori, ENEL, CEZ, Electrica sau E.ON, deși pe piață există zeci de alți furnizori, pentru fiecare zonă, cu oferte chiar mai atractive. Din necunoaștere, comoditate sau tema de schimbare, multe persoane rămân la acești mari furnizori, chiar cu riscul de a plăti mai mult.

PE ACELAȘI SUBIECT:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *