Spread the love

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Constanţa anunţă modificarea programului cu publicul pe durata stării de urgenţă în conformitate cu art. 50, Capitolul VII din Decretul nr.  195/16.03.2020, astfel:

Luni – joi, între orele 08,30-14,00 şi vineri între orele 08,30-12,00.

Potrivit AJFPC, obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanța, astfel:
        1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul urmãtoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
                1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;
       Pentru înrolarea în SPV, puteți accesa tutorialul video de înregistrare, AICI!

1.2. Depunere on-line
        Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, AICI!

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. De asemenea, plata obligaţiilor fiscale se poate realiza prin intermediul serviciilor de internet banking puse la dispoziţie de băncile comerciale române şi www.ghiseul.ro.

Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea Call-center-ului, la numãrul de telefon 031.403.91.60.
        Informații în scris pot fi obținute astfel:
        a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
        – prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;
        b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
        – prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spațiul Privat Virtual, și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

PE ACELAȘI SUBIECT:

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru: „Persoanele care au mai multe contracte și unul este activ NU beneficiază de fondurile aferente șomajului tehnic”

Amânarea ratelor cu până la 9 luni, aprobată în ședința de Guvern. SURPRIZĂ: Cei care au restanțe NU beneficiază de noile prevederi!

Guvernul a PRELUNGIT termenul de valabilitate al voucherelor de vacanță. Orban speră la un sezon estival… normal

Instituțiile de cultură din județul Constanța își desfășoară activitățile… online

RAEDPP recomandă chiriașilor și colaboratorilor efectuarea plăților prin TRANSFER BANCAR

Primăria a lansat o platformă gratuită cu LECȚII ONLINE pentru elevi, părinți și profesori

Parlamentarii vor depune electronic inițiativele legislative. Votul din plen, ONLINE! Huțucă (PNL Constanța) salută inițiativa

Autoritatea pentru Digitalizarea României și DSU lansează o platformă online, bazată pe scenarii posibile prin care poate trece populația

Primăria a lansat platforma ÎMPREUNĂ PENTRU CONSTANȚA, interacțiune online în care „cei singuri pot fi auziți”

Consumatorii RAJA, invitați să trimită indexurile ONLINE

OCPI Constanța: „Audiențele cu publicul, doar TELEFONIC și ONLINE”

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *