AMRCR: Magazinele vor rămâne bine aprovizionate, nu există motive pentru constituirea unor stocuri personale

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) dă asigurări că unităţile de alimentaţie publică din reţea sunt pregătite – atât la raft, cât şi în depozite – cu stocuri de alimente şi produse de igienă şi sanitare, chiar şi în condiţiile în care este posibil ca în acest sfârşit de săptămână să se înregistreze o uşoară creştere a cererii şi numărului de consumatori.

Reprezentanţii AMRCR dau asigurări că la nivelul magazinelor sunt luate toate măsurile sanitare necesare, iar personalul este organizat pentru a asigura funcţionarea normală în intervalul stabilit prin reglementările legale. Totodată, potrivit sursei citate, magazinele vor rămâne funcţionale, bine aprovizionate şi „nu există motive pentru a lua în calcul constituirea unor stocuri personale suplimentare.

Vă informăm că au fost revăzute procedurile de transport şi aprovizionare, se analizează oportunităţi suplimentare pentru produsele şi producătorii locali, precum şi soluţiile de personal în contextul noilor limitări preconizate a intra în vigoare la începutul săptămânii viitoare. Facem un apel către toţi consumatorii să ţină seama de condiţiile privind autoprotecţia (purtarea măştii, păstrarea distanţei de siguranţă etc.) şi să respecte indicaţiile personalului de pază şi ordine în ceea ce priveşte accesul în magazine”, se arată într-un comunicat.

AMRCR este în contact şi coordonare permanentă cu autorităţile centrale pentru orice chestiune legată de buna funcţionare a magazinelor şi respectarea tuturor reglementărilor în vigoare.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România – AMRCR a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 21 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

PE ACELAȘI SUBIECT:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!
  •  

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *