Administrația Canalelor Navigabile se promovează în Serbia

Oportunitate pentru Compania Națională Administraţia Canalelor Navigabile (ACN) de a intra în legătură cu mediul de afaceri sârb și cu reprezentanți de marcă din mediul naval! Vorbim despre un eveniment care a avut loc miercuri, 27 martie, la Belgrad, ajuns deja la cea de-a patra ediţie – “Danube – Black Sea Canal meets Serbian Partners”. Potrivit ACN, Serbia reprezintă un loc de frunte în ceea ce privește volumul de marfă transportat pe Canalul Dunăre Marea Neagră, fie că vorbim despre produse agricole, minereuri metalifere, produse de minerit, cocs și produse rafinate din petrol, metale sau produse chimice.

„Acest fapt evidențiază interesul pentru serviciile noastre, cât și buna înțelegere pe plan internațional a potențialului pe care îl reprezintă canalele navigabile. Scopul acestui eveniment de promovare este de a menține o bună colaborare cu partenerii sârbi, fiind totodată și un bun prilej în identificarea unor noi posibilități de a stabili cât mai multe relații comerciale cu agenții economici din țara vecină”, au punctat reprezentanții ACN.

În cadrul întâlnirii cu reprezentanții portului și armatorului privat Tomi Trade, reprezentanții ACN au înaintat soluții pe care compania le are pentru rezolvarea problemelor pe care gazdele le-au expus în cadrul întâlnirii, punând astfel în valoare activitățile desfășurate pe canalele navigabile Dunăre-Marea Neagră și Poarta Albă-Midia, Năvodari. Tot miercuri, membrii delegației CN Administraţia Canalelor Navigabile au avut o întrevedere cu Excelența Sa, Oana Cristina Popa, Ambasadorul Extraordinar şi Plenipotenţiar al României în Republica Serbia, la întâlnire participând și Ștefan Imre, ministru-consilier în cadrul Biroului economic din cadrul Ambasadei României în Serbia. Cu acest prilej, directorul general al CN ACN, Daniel Georgescu, a punctat că preluarea președinției rotative a Consiliului UE reprezintă o provocare pentru România, o fereastră de vizibilitate internațională pentru țara noastră și tocmai de aceea nu trebuie să ignorăm faptul că anul trecut au fost adoptate concluziile privind politica de extindere a UE, care vizează și Serbia.

georgescu acn
Daniel Georgescu, director general ACN (primul stânga)

„Pentru potențialii investitori români, apropierea geografică și mentalitatea pot fi avantaje în inițierea unui business în Serbia. Oportunitățile de afaceri sunt mari, pentru că Serbia are o forță de muncă foarte bine calificată, este o piață cu un potențial de creștere foarte ridicat fiind astfel atractivă pentru mediul de afaceri”, a declarat Georgescu.

CITEȘTE ȘI:

DISTRIBUIE ARTICOLUL!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.