Spread the love

Măsurile luate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Constanța, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.

Potrivit unui anunț de marți al OCPI Constanța, în următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incintă. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică  (ct@ancpi.ro) sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență. De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesand site-ul OCPI Constanța (www.ocpict.ro), dar și prin intermediul unui call-center, care va functiona de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00.  Audiențele vor fi acordate doar telefonic (la numărul de telefon 0241.488.625 – TASTA 3) sau prin e-mail (ct@ancpi.ro).

Numerele de telefon, aferente call-center-ului, destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI sunt următoarele:

– 0241.488.625 – TASTA 1 – BCPI Constanța,

– 0241.752.044 – BCPI Mangalia,

– 0241.821.070 – BCPI Medgidia, 

– 0751.087.595 și

– 0751.087.348

Totodată, sunt puse la dispoziția cetățenilor următoarele adrese de e-mail: ct@ancpi.ro, bcpi.constanta@ancpi.ro, bcpi.mangalia@ancpi.ro, bcpi.medgidia@ancpi.ro, brp.harsova@ancpi.ro.

CITEȘTE ȘI:

Violeta Alexandru, despre șomajul tehnic: „Documentele se depun online. NU se fac CONTROALE în această perioadă! Ne propunem, după criză, să RECUPERĂM o parte din sume”

OCPI Constanța: „Audiențele cu publicul, doar TELEFONIC și ONLINE”

OCPI Constanța: „Reduceți la MINIM vizitele la ghișee! Utilizați aplicațiile online și Poșta”

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *