Primarul de la Eforie îi roagă pe cetățeni să… mai dea cu mătura

Administrația locală din Eforie anunță că menține în permanență legătura cu firma de salubritate semnalând problemele apărute în prestarea acestui serviciu și primarul Robert Șerban le amintește agenților economici să înțeleagă obligativitatea încheierii unui contract pentru colectarea gunoiului precum și importanța depunerii deșeurilor menajere în spațiile special amenajate, de unde să fie ridicat de firma de salubritate. Acţiunile preventive ale administrației vor fi urmate de aplicarea sancţiunilor contravenţionale acolo unde este necesar.

„Primarul Robert Nicolae Șerban a reamintit că administrația locală are la rândul ei un contract cu societatea de salubritate și plătește pentru colectarea deșeurilor de pe domeniul public. În cadrul acestor întâlniri primarul a precizat că administrarea, curăţenia şi întreţinerea plajelor este responsabilitatea ABADL şi a agenţilor economici care îşi desfăşoară activitatea pe plajă, prin obligaţia încheierii de contracte pentru colectarea gunoiului, întreținerea curăţeniei pe sectoarele de plajă pe care le administrează si montarea de coșuri de gunoi. În acelaşi timp, o parte din responsabilitate o au şi turiştii prin felul în care înţeleag să utilizeze coşurile de gunoi şi să păstreze curăţenia”, anunță, vineri, reprezentanții primăriei Eforie.

,,Trebuie să avem în vedere că administrația locală dispune de resurse limitate în acest sens și nu trebuie să uităm că în perioadele de vârf ale sezonului estival populația oraşului se apropie de 55.000 de locuitori, aproape de trei ori mai mult decât în mod normal. Este important să contribuim fiecare la menținerea curățeniei. Toți ne dorim să avem un oraș curat și civilizat și doar împreună putem realiza acest lucru”, a mai adăugat Robert Nicolae Șerban, primarul orașului Eforie.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*